Betaling

Betaling

Betaling

Hvilke betalingsmåter tilbyr dere?

Vi synes at det er viktig at kundene våre finner den betalingsmåten som passer dem best og tilbyr derfor flere ulike betalingsmåter:

  • Kortbetaling med Visa eller Mastercard
  • Faktura via Klarna Faktura.

 

Er det trygt å betale med kort hos Simply Perfect?

For å kunne garantere sikkerheten ved kortbetaling samarbeider vi med DIBS. Det er DIBS som håndterer alle kortopplysningene dine, og de oppfyller kravene til PCI-DSS og bruker den teknikken som kreves for å garantere din sikkerhet ved kortbetaling.

 

Hva gjør jeg for å betale med faktura?

Velg faktura når du kommer til kassen. For å gjennomføre kjøpet oppgir du personnummeret ditt. Det vil foretas et mikrooppslag for å verifisere personopplysningene dine og godkjenne kjøpet. Oppslaget tar cirka 1 sekund.

Fakturaen sendes separat til deg via en e-post til den e-postadressen du har oppgitt, men du behøver ikke betale før du har mottatt varene. Det er Klarna som tar hånd om våre fakturaer. I neste punkt kan du lese om deres vilkår.

 

Hvilke vilkår gjelder for Klarna Faktura?

Når du betaler via Klarna faktura, handler du trygt og enkelt og behøver ikke betale før du har fått varene hjem til deg. Betalingstiden er 14 dager, og du har mulighet til delbetaling dersom du oppretter en Klarna-konto. Dersom du glemmer å betale, legges det til et purregebyr på 50 kroner samt en forsinkelsesrente på 25,50 %. Ved kjøpet gjøres en kredittprøving som i visse tilfeller innebærer at det utføres en kredittvurdering. Da vil du få en kopi av kredittvurderingen i posten. Personopplysningene håndteres i henhold til gjeldende lover, og Klarna behandler personopplysninger for formålene kundeanalyse, identifikasjon, kredittkontroll og markedsføring. Personnummer brukes som kundenummer under kundeadministreringen.

Les mer på www.klarna.se.

Dersom du skulle oppleve et problem med fakturaen din som påvirker din totale shoppingopplevelse hos oss på Simply Perfect, ber vi om at du forteller det til oss. Send en e-post til post@simplyperfect.no

 

Når skal fakturaen være betalt?

Du har 14 dager på deg fra du bestilte på å betale fakturaen.

 

Jeg vil flytte frem forfallsdatoen på fakturaen min. Hvordan gjør jeg det?

Det er Klarna som administrerer alle våre fakturaer og derfor gjelder deres regler. Kontakt Klarna på tlf. 21 01 89 91 for mer informasjon.

 

Jeg har spørsmål vedrørende fakturaen min. Hvor kan jeg henvende meg?

Det er Klarna som tar hånd om alle våre fakturaer, og du når dem via tlf. 21 01 89 9121 01 89 91.